مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آبان 1400 ساعت 13:402021-11-21اقتصادي

‫افزایش 20 درصدی کودک آزاری در خراسان رضوی


‫مسئول اورژانس اجتماعی خراسان رضوی گفت: بیش از 3500 مورد کودک آزاری در 6ماه اول امسال از طرق مختلف به اورژانس اجتماعی خراسان رضوی گزارش شده که این میزان گزارش کودک آزاری نسبت به مدت مشابه سال پیش، - 20 درصد افزایش داشته است.

‬ ‫نسیم بوستانی درخصوص سایر آمار خشونت خانگی در سال جاری اظهار کرد: در این مدت همسرآزاری نیز با افزایش 17 درصدی نسبت به نیمه اول سال گذشته، روبه رو بوده است.

همچنین سالمندآزاری با رشد 8 دهم درصدی، والدآزاری با افزایش 6 دهم درصدی و معلول آزاری با فزایندگی 7 دهم درصدی روبه رو است.

‬ ‫بوستانی خاطرنشان کرد: بیشترین افزایش در بین خشونت های خانگی پس از کودک آزاری مربوط به همسرآزاری است که با افزایش 10 درصدی نسبت به سال قبل مواجه بوده است.

‬ ‫مسئول اورژانس اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: ما همه انواع خشونت را محکوم و عوامل این خشونت ها را با گزارش های مددکاری متقن، به دستگاه قضایی معرفی می کنیم، اما واقعیت این است که باید کارهای فرهنگی و آموزش های گسترده تری در این زمینه صورت گیرد تا برخورد خشونت آمیز از خانواده ها رخت بربندد.

‬ ‫وی گفت: همیشه تأکید کرده ایم و باز هم می گوییم آمار خشونت خانگی که ما در دست داریم فقط گزارش هایی است که به اورژانس اجتماعی داده می شود و ما هیچ اطلاعی از میزان واقعی این نوع خشونت نداریم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‫افزایش 20 درصدی کودک آزاری در خراسان رضوی

‫افزایش 20 درصدی کودک آزاری در خراسان رضوی